יום שני, 11 באפריל 2016

סרום OSMOTER של AHAVA

התפלאתי לגלות שעברו מספר חודשים מאז הסקירה האחרונה שהעלתי על מוצר כלשהו של המותג AHAVA שכשמו כן הוא – אהוב מאוד. שניה לפני שאני עולה למטוס למיאמי (ולא שוכחת לקחת איתי מוצרים וערכות של המותג, כהרגלי) התפניתי לשבת על המחשב ולספר לכם על הסרום החדש OSMOTER X6 המיועד להפחתה משמעותית בעומק הקמטים, למיצוק ולמראה עור זוהר.


עם השימוש הראשון, רמת הלחות בעור אמורה לעלות באופן משמעותי כדי לטשטש את עומק הקמטים ולהחזיר לעור את הגמישות שלו. אני התנסיתי בקרם כ – 20 ימים במהלכם הצלחתי להרגיש בהחזרת הלחות לעור ובתחושת אלסטיות טובה יותר מכפי שהייתה בעבר. עם הזמן, העור אמור להפוך לחלק יותר והפנים אמורות לזכות במראה מחוטב ומוצק יותר. כל אלה תודות לתמצית ה – OSMOTER X6 , שהיא הרכב מרוכז במיוחד של מינרלים מים המלח בשילוב שמן חוחובה טהור. בזמן השימוש לא הרגשתי בשינוי ניכר בקמטוטים הקטנים שעל פניי אך אני כן יכולה לומר שהסרום עשה טוב לעור הפנים שלי מבחינת המראה הזוהר והנקי יותר שהתקבל כתוצאה מהשימוש בו.


לסרום יש מרקם קליל ונוח לשימוש, שנספג במהירות על העור. הוא מגיע בבקבוק זכוכית בצבע חום יחד עם טפטפת שקופה ובה הנוזל הטהור. מטפטפים 3-4 טיפות מהסרום על עור פנים נקי הן בבוקר והן בערב (אני השתמשתי בסרום בעיקר בערב) וממשיכים את שגרת הטיפוח עם מריחת קרם לחות מעל. אין חשש להשתמש בסרום גם מסביב לאזור העיניים, הוא נבדק לאלרגיה ונבדק על ידי רופא עיניים, מאושר לבעלי עור רגיש ונטול פרבנים.


זה סרטון מידע נוסף על הסרום הנהדר ושווה לתת בו צפייה ובלי קשר, תמיד אפשר להכנס לעמוד הפייסבוק של המותג ולהתעדכן בו בכל מה שחדש:


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
שרונה.  

אין תגובות: