יום שישי, 12 בפברואר 2016

רעיונות למתנות לרגל הוולנטיינ'ס דיי

תקראו לזה חג הקיטצ', אבל אותי זה שובה כל שנה מחדש. מכורה לורוד, לאדום, למילים היפות, לפרחים ולשוקולדים שמנסים לשווק לנו תחת השם: וולנטיינ'ס דיי. אספתי עבורכם 3 רעיונות  - 3 מתנות קטנות בתקציב קטן יחסית, שתוכלו לבקש מהאהוב/ה שיקנו לכן. אין כאן משהו חדשני במיוחד או כזה שלא ראיתם לפני כן, אבל עדיין כדאי שתדעו על האופציות הקיימות.

ב – SABON תמצאו את המארז הלבבי הזה שנקרא Hugs & Kisses שמגיע בצורת קופסת מתכת בצורת לב ובתוכו ליפ גלוס וקרם ידיים חמאתי 30 מ"ל בניחוח לבנדר תפוח. הוא עולה רק 49 שקלים ותמצאו אותו ברשת חנויות SABON הפזורות ברחבי הארץ. באם התקציב שלכם לא מוגבל אגב, תוכלו למצוא עוד עשרה מארזים נוספים וחגיגיים לא פחות במחירים גבוהים יותר.


מותג ההלבשה התחתונה Marie-Meili מציע לכבוד יום האהבה קולקצייה רומנטית במיוחד הכוללת מגוון של חזיות צבעוניות מעוטרות בתחרות והדפסים, עשויים בדים מלטפים ובמגוון דרגות פוש-אפ שונות. הסטים כוללים חזיה ותחתון וניתן להשיג אותם ברשת "את" ובחנויות המתמחות ללבני נשים. לי יש שני סטים של המותג כבר לא מעט שנים והם שורדים נהדר כביסות מרובות ולא מאבדים את צורתם. מחיר חזיות: 199-319 שקלים, מחיר תחתונים: 59-89 שקלים כאשר לרגל יום האהבה כל החזיות והתחתונים מוצעים ב – 50% הנחה! שווה שווה שווה! המבצע בתוקף עד יום ראשון הקרוב, ה – 14.2.2016.


והנה רעיון קטן ומקסים כמתנת תשומת לב שתשמח לא רק את בנות הזוג אלא גם חברה טובה או אמא: מותג טיפוח הגוף Family השיק מהדורת סבון רומנטית לרגל יום האהבה. הסבון מגיע בניחוח פרחי בר והוא מסדרת ה – Luxury של המותג. המהדורה המוגבלת תהיה זמינה עד סוף החודש (או עד סוף המלאי). מחיר מומלץ לצרכן: 15 שקלים וניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: