יום רביעי, 27 בינואר 2016

ידיים מטופחות

תמיד אמרו לי שיש לי ידיים יפות. לפני כמה חודשים הן אפילו כיכבו על פניו של אומן מפורסם במגזין "בלייזר" כחלק מכתבה שנעשתה עליו. בחרו אותי לצילומים בשל הידיים העדינות והרכות והציפורניים המטופחות, שאלה הם שני דברים שאני מקפידה עליהם באדיקות רבה. האצבעות הארוכות שלי הן לא רק תוצר של גנים משובחים אלא גם שילוב של שנים של אימונים בנגינה בפסנתר, מה שהקנה לי בכבוד את התואר: "אצבעות של לוביה" (ומי שלא יודע מה זה לוביה, שיחפש בגוגל). 

השבוע קישטתי את הציפורניים שלי בלק החדש של OPI מסדרת הלו קיטי. החתולה המתוקה שבתה את ליבי והצבע הורוד העדין הוא בדיוק הצבע שחיפשתי מזה הרבה מאוד זמן. המריחה שלו מדהימה וקלה, ועם שתי שכבות ניתן להגיע לרמת גימור מעולה ואיכותית. יש לו שם מתוק לא פחות: Small + Cute = LOVE וניתן להשיג אותו ברשת אפריל ובנקודות הנוספות המשווקות את מוצרי OPI.



את הידיים אני נוהגת למשוח בכל יום ובכל לילה בקרם ידיים עשיר בלחות ואלה הם האחרונים שניסיתי:


קרמי ידיים מעושרים בלחות של המותג Fenjal

מותג הטיפוח השוויצרי המתמחה בטיפול בעור יבש השיק את הקרמים החדשים שלו, הראשון הוא קרם ידיים INTENSIVE בעל פורמולה ייחודית המועשרת בשמן שקדים, שמן בוראז' ויטמין E ותמצית ארניקה המגנים על העור ומעשירים אותו בלחות. השני הוא קרם ידיים VITALITY המיועד לעור רגיל עד יבש ומועשר בשמן זית, תמציות צמחים מרגיעות ותמצית ארניקה, גם הוא מגן על העור ומעשיר אותו בלחות. מחיר שפופרת של 100 מ"ל – 14.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם והמזון.


קרם ידיים מזין של Crema

הקרם החדש נועד לטפח ולשמור על עור הידיים בעונה הקרה. הוא מועשר בחמאת שיאה שעוזרת להעניק לעור רכות, גמישות ומגע חלק. עוד יש בו: פרו ויטמין B5 ו - ויטמין E התורמים להרגעת העור ולשמירה עליו. הריח מזכיר את שאר הריחות של המוצרים של המותג והוא אינו נוסה על בעלי חיים.  מחיר שפופרת של 100 מ"ל – 11 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


קרם ידיים של ז'ילינסקי & רוזן

מותג חדש שזאת התנסות ראשונה עם מוצריו. את הקרם קיבלנו בקופסת הסילבסטר החגיגית של "טיים אאוט" ומה ששבה אותי זה הריח המטריף. הקרם סמיך ועשיר ומספק הגנה מלאה לידיים היבשות. אני לא יודעת כמה הוא עולה אך כן הצלחתי לראות דרך האתר של המותג שניתן להשיג את מוצרי המותג בחנות הדגל ברחוב עולי ציון 5 ביפו. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: