יום שבת, 16 בינואר 2016

טיפוח גברי

זה לא סוד שלימדתי את הבחור שלי את רזי הטיפוח הגברי. בשנים האחרונות יש לו שגרת טיפוח נהדרת משל עצמו ואני נהנית לראות אותו מנסה ומשתמש בכל מוצר שאני מביאה לו. החודש הגיעו אליי מספר מוצרי טיפוח גבריים והנסיין הפרטי שלי קיבל את כולם לשימוש.


הראשון הוא מוצר אחד שיש בו שתי פעולות - ג'ל לגילוח וניקוי הפנים ESSENTIAL TWO IN ONE של מותג הטיפוח היוקרתי EISENBERG PARIS. התכשיר נועד לשימוש יומיומי לניקוי פנים ולגילוח (או לניקוי בלבד) ויש לו פורמולה קלילה ומרעננת שהופכת את פעולת הגילוח לחוויה קלה, מהירה, מרגיעה ונוחה. רכיבי ניקוי עדינים הפעילים בתכשיר, יוצרים קצף המסלק רעלנים הנובעים מזיהום וזאת מבלי לייבש את העור. אני החלטתי לנסות את המוצר בעצמי שכן הניחוח הנהדר שלו סיקרן אותי ופעולת ניקוי הפנים הרגישה נהדר, יסודית ונעימה וללא תחושת יובש. מוצרים נוספים בסדרת הטיפוח הגברית של המותג הם: מסכת מתיחה LIFTING MASK וטיפול למראה צעיר YOUTH ELIXIR.
מחיר ג'ל הגילוח והניקוי: 32$ לשפופרת של 150 מ"ל וניתן להשיג אותו בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 


הרבה לפני שאני הייתי שם בשבילו, מוצרי הטיפוח של NIVEA נכחו על המדף שלו. כשסיפרתי לו ששני מוצרים חדשים לגבר מבית המותג הגיעו אלינו להתנסות, הוא היה מבסוט עד הגג. הראשון הוא ג'ל גילוח לעור רגיש עם אפקט מיוחד לצינון העור המסייע בהגנה על העור מפני גירויים ומעניק תחושת צינון וריענון של העור. הוא מכיל 0% אלכוהול ומסייע במניעת התחושה של "עור צורב" תודות לנוסחה העשירה בקמומיל ובאצות. המוצר השני הוא האפטר שייב רווי הלחות בעל אפקט מצנן המיועד לשימוש לאחר הגילוח. הוא מעדן את העור באופן מידי מבלי לצרוב אותו ומעניק לו תחושה קרה ורעננה. מחיר ג'ל הגילוח: 39.90 שקלים ל - 200 מ"ל, מחיר האפטר שייב - 79.90 שקלים ל - 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק.


ונקנח בניחוח החדש והיוקרתי לגבר מבית מותג האופנה BEVERLY HILLS POLO CLUB שמשיק את סדרת הבשמים BHPC 1 9 8 2. הבושם שנוסה כאן הוא מספר 9 עם ניחוח מרענן ופרשי של נגיעות לימון, ארז ומושק בגרסת ה - EDT. עיצוב הבקבוק העגול מאופיין בשילוב אלמנטים מעולם הספורט וכן אלמנטים של סגנון חיים אופנתי ואקסקלוסיבי. מחיר הבושם: 99 שקלים ל - 50 מ"ל ו - 149 שקלים ל - 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: