יום שישי, 15 בינואר 2016

בשדות של רמת השרון

למרות ששנת 2016 נפתחה רק לפני כשבועיים, חודש ינואר מרגיש לי תמיד כמו אמצע השנה. אני מתחילה להריח את ניצני האביב, בייחוד בימים בהם קרני השמש מפלחות דרכן אל מבעד לעננים והופכות ימים מעוננים לכאלה יפים במיוחד. הפנטזיות על החופש הגדול וחודשי יולי-אוגוסט מתחילים לצוץ גם הם ואני מוצאת את עצמי מרגישה פשוט באמצע של הכל. היום הוא יום נעים שכזה, יצאנו לסיבוב קצר בשדות של רמת השרון. גידולי הפטרוזיליה היו כל כך פוטוגניים שלא יכולתי לעמוד בפיתוי ושלפתי את המצלמה כד לנצל את ההזדמנות ולהראות לכם גם את האאוטפיט שלבשתי.



השמלה האפורה היא מתוך קולקציית החורף של המותג RAMILEE  שמיועדת גם לנשים בהריון וגם לנשים שמתחשק להן ללבוש אופנה איכותית (והן לא חייבות להיות בהריון!). בקולקציה תוכלו למצוא פריטים שונים ממגוון מגמות בולטות העונה כמו: הטרנד השבטי, טרנד המשבצות, הדפסים חייתיים, ג'ינס וקולקציית ערב סקסית. הבד של השמלה שלי עבה ומחמם והיא תראה נהדר עם כל תוספת שרק אבחר. שרשרת צבעונית, ג'קט פסים, מעיל טרנץ', חגורת עור או כל אקססורי אחר. מחירה: 159 שקלים.


היום בחרתי ללבוש מעליה את הפונצ'ו החדש שלי מרשת קרייזי ליין, שהוא לא רק מחמם ממש אלא גם נותן לשמלה טאץ' אחר. שכמיות ופונצ'ו הם פריט חובה בכל ארון לחורף וברשת קרייזי ליין החליטו העונה להרחיב את קולקציית האביזרים ולשים דגש על העולם הזה. תמצאו שם מגוון רחב של שכמיות חלקות דוד צדדיות, שכמיות מעוטרות בשרוכים, פרנזים ובסרטים, שכמיות בהשראה אתנית ועוד. מחיר הפונצ'ו שי: 169 שקלים.

השרשת של המעצבת דנה מויאל והנעליים מתוך קולקציית החורף 2016 שעיצבתי למותג B.Unique.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: