יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

IN & OUT

אם יש מוצר איפור עליו לא אוותר לעולם, גם בימים שבהם לא מתחשק לי לכסות את פניי במייק אפ, זאת תהיה תמיד מסקרה טובה ואיכותית שתרים את הריסים ותפתח את העין הקטנה שלי.
במסקרות של לנקום אני מוכנה להשבע כבר שנים ולמרות שאני מנסה מסקרות של חברות שונות, אני תמיד מוצאת את עצמי חוזרת לאלה של לנקום. הנוכחית שלי היא המסקרה האחרונה (למיטב ידיעתי) שיצאה לחברה – GRANDIOSE המופלאה, עליה גם כתבתי בבלוג ממש כאן.
השבוע הוצאתי אותה מתיק האיפור שלי לטובת המסקרה החדשה של המותג העונה לשם: Hypnose Volume – a - porter. זה לא שהיא לא הייתה טובה – היא הייתה מדהימה ושימשה אותי במשך כל החודשים האחרונים, אבל הגיעה העת להפרד ממנה כי היא לגמרי עשתה את שלה.


המסקרה החדשה מגיעה עם מברשת קלאסית, שהיא המברשת שאני הכי אוהבת. היא רכה ובעלת ראש גמיש היוצא מתוך מוט עדין, המחובר למוט הקשיח המצוי בלב האפליקטור. יש בה 306 (!) זיפים שהופכים את מריחת המסקרה למדויקת וקלה. הצבע שלה שחור ואינטיסניבי והיא מעניקה לריסים מראה מהפנט ומהמם.


אני אוהבת את המיכל המוכסף שבו היא מגיעה, נותנת תחושה שתכשיט יקר מצוי לי בתיק האיפור, ולא סתם עוד מסקרה...

מחיר המסקרה Hypnose Volume – a- porter: 195 שקלים וניתן להשיג אותה בסניפי רשת סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרמפומריות הפרטיות.

טיפ ממני: שימו לב גם לשני המוצרים החדשים לעיניים שיצאו לחברה – קרם ג'ל לגבות, עמיד במים שמגיע בשני גוונים של חום ופחם (180 שקלים) וצללית סטיק המיועדות למשיחה במהירות הבזק ומגיעה בקולקציה של 8 גוונים מרהיבים (185 שקלים). 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: