יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

מותג הטיפוח והבישום EISENBERG PARIS נחת בישראל!

המותג אייזנברג פריס נוסד בשנת 2000 ע"י ג'וזה אייזנברג, לאחר 13 שנים של מחקר ופיתוח ושנתיים נוספות של מחקרים קליניים. הוא הושק בשנת 2001 ועוסק במוצרי טיפוח לעור לנשים. המוצרים מפותחים על בסיסה של פורמולה טריו מולקולרית, המוגנת בפטנט אשר פותחה על ידי ג'וזה, ומכילה 3 מולקולות מהטבע התורמות להתחדשות העור.
ג'וזה אייזנברג היוצר מאחורי סדרות הבשמים והטיפוח משלב בעולמו היי טק ואומנות היוצרים יחדיו שלמות אלגנטית. הוא חי את עולמו מתוך תשוקה אמיתית וחסרת פשרות, לייצר מוצרים על זמניים, בעלי ייחודיות ושלמות בתקופה מודרנית זו. הוא נחשב לאיש של רגשות והקפדה עד הפרטים הקטנים, יש שקוראים לו "הגאון" של הריחות. אדם אמוציונלי אך קפדן, שוחר יופי, מושלמות וגאונות אנושית, אדם של היגיון ורגשות עזים.

המוצרים תואמים במדויק את אופיו של אייזנברג, הם יוקרתיים ויפים ומכילים בתוכם רק טוב ושלמות. למותג יש סדרות של מוצרים לטיפוח עור הגוף והפנים לנשים, וסדרות בשמים (נשים, גברים ויוניסקס) שיצרו חדשנות ופריצת דרך בקטגוריות שלהם.

אלה הם המוצרים שאני קיבלתי לסקירה:

Face refining serum סרום לחיטוב הפנים


סרום ממצק לאזור הסנטר והצוואר. ממצק ומחטב, מפסל את הלחיים ונלחם נגד רפיון הסנטר והצוואר. מכיל קפאין המפחית ומווסת את שומניות העור ומעודד יצור קולגן. הוא מכיל נוזל בגוון כתמתם בעל ריח מטריף והוא נספג בקלות על העור ומשווה לו מראה זוהר. הבקבוק יוקרתי ומרשים והפקק המוזהב שלו שבה את ליבי. מחירו - 65 דולר ל- 50 מ"ל.


Ultra Hydrating Biphasic Care - קרם דו-פאזי ללחות מרבית


קרם דו פאזי, לפנים, לגוף ולשיער. מכיל 5 שמנים טבעיים וויטמינים עשירים לפעילות אנטי-אייג'ינג אופטימאלית. מאט את אובדן הלחות, מגן מפני גורמים מזיקים חיצוניים. מזין ומתקן, משתלב בעדינות עם מרכיב לחות רב-עוצמה הפעיל 24 שעות. רצוי לנער היטב את המוצר לפני השימוש כך ששתי שכבות הנוזל יתאחדו זו עם זו עד ליצירת נוזל בגוון לבן-חלבי. החומר יוצא בעזרת תרסיס ומספיקות 2 לחיצות כדי ללחח את עור הפנים ולתת לו רוויה. טרם ניסיתי אותו על השיער כי אני פחות מתחברת למוצרים שומניים על השיער, אך למי מכן שאוהבת שיער במראה רטוב, שווה לנסות אותו גם כך. מחירו - 58 דולר ל- 100 מ"ל.


סדרת L’ART DU PARFUM מבית אייזנברג כוללת 15 בשמים והיא מבוססת על אומנות וריח. קונספט נועז, מהפכני, המבטא את מהות החיים: חושניות, יוקרה ויופי. ג'וזה אייזנברג יוצר הסדרה פנה לאחד האומנים המרכזיים בברזיל, הצייר Juarez Machado וביקש ממנו לתרגם את אותם רגשות שהוא חש בעת יצירת הניחוחות לציור. התוצאה אוסף ייחודי, מרגש, שבוי בתוך בקבוקים יקרים, המעוררים את כל החושים במפגש עם הניחוח החושני. ריחות של פריחה, היביסקוס, פריחת התפוז, בשילוב וניל ואמבר שקוף על בסיס פצ'ולי. לכל הבשמים אותם מרכיבי ריח אך בשינוי מינונים, וזה מה שיוצר את ההבדל ביניהם.


הבושם החדש לאישה LOEV AFFAIR הוא בעל ניחוח יוקרתי ונעים עם תווים עליונים של פרחים לבנים ודומדמניות, תווים מרכזיים של יסמין, ורד ועוקץ העקרב, ותווים בסיסיים של מאסק, סנדלווד וטבק. הריח לא משתלט אך הוא בהחלט דומיננטי ומתמזג בשלמות עם העור. התחברתי לצד הרענן שלו והנקי שלו, בדיוק כמו בקבוק הקריסטל שבו הוא מגיע – פשוט, אלגנטי ויפה. שימו לב לפקק עם הטבעת הסמל של המותג ולכפתור הספריי המוזהב עם אותיות המותג מסביב. מושלם! מחירו – 75 דולר ל – 50 מ"ל EDP.

את מוצרי המותג ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי החדש.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לרגל השקת המותג EISENBERG PARIS, נפתח בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מתחם יפהפה וממותג ברוח אייזנברג. הוא יאויש בדיילות החל מה- 9 לספטמבר ועד ה- 10 לאוקטובר ויפעל בימים א-ה בין השעות 3:00 לפנות בוקר ועד 19:00 בערב.
לקוחות ג'יימס ריצ'רדסון יוכלו להכיר את המותג וליהנות ממגוון דוגמיות שיחולקו במתחם החדש.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: