יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

קולקציית האיפור של TOM FORD נוחתת בארץ

מעצב העל האמריקאי השיק בארץ לפני מספר שבועות את קולקציית הביוטי שלו, במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, באופן בלעדי וכמעט ראשוני. למה כמעט? כי נמלי התעופה דובאי ולונדון הקדימו אותנו בקצת. איך שלא נסתכל על זה, כבוד גדול עבורנו להיות בין נמלי התעופה הראשונים בעולם שזוכים לקבל לידיהם את כל קולקציית האיפור והטיפוח האלגנטית והיוקרתית הזאת.


טום פורד למי שלא מכיר, נמנה עם המעצבים המשפיעים של זמננו. מאחורי המותג טום פורד שהושק בשנת 2005 עמד החזון של יצירת מותג היוקרה האולטימטיבי למאה ה-21. בכל תחומי המותג – בגדי גברים ובגדי נשים, אביזרים, משקפיים, טיפוח ויופי, טום פורד הוא שם נרדף לזוהר מודרני וחושני, איכות משובחת ביד אומן, ושירות אישי ללא רבב. קולקציית מוצרי הטיפוח והיופי של טום פורד היא מלתחה של קוסמטיקה ובשמים שעיצובם נועד לחולל נשיות מרגשת וסטייל גברי מושלם. הקולקציה הנחשקת ממזגת חדשנות מתקדמת ואמנותית במוצרי יופי עם היוקרה המודרנית המייחדת את החזון של טום פורד.

הקולקציה נפתחת במוצרים שנועדו להכין את העור ולטפח אותו לפני שלב האיפור. ניתן למצוא בה מוצרים כמו: קרם לניקוי פנים, קלינסר נוזלי להסרת איפור, ג'ל לניקוי פנים, קרם לחות לפנים, סרום לפנים ותחליב לחות. כולם נעים במחירים שבין 36$ ל – 199$.

מוצרי הבסיס של המותג הם הפריימר המפורסם, מייק אפים בסטיק ובנוזל, קונסילר, עט לתיקון דו צדדי (אחד המוצרים המושלמים שנתקלתי בהם!), עט קונסילר להארות, פודרה ופודרה-ברונזר. כולם בטווח מחירים שבין 38$ ל – 82$.

מוצרי האיפור לעיניים הם עפרונות גבות ועיניים, פריימר לעיניים, צלליות אייליינר ג'ל ומסקרות מאריכות. אני קיבלתי את הפלטה המשגעת Golden Mink 01 עם 4 צלליות בגוונים קלאסיים וחמים. הפיגמנטים היסטריים והם סופר עמידים שזה תענוג אמיתי של ממש. טווח המחירים בקטגוריית האיפור לעיניים נע בין 29$ ל – 63$.


מוצרי האיפור לשפתיים הם שפתון מאט, שפתון מבריק, שפתון קלאסי, ליפגלוס וגליטר גלוס לשפתיים. אני קיבלתי את האודם בגוון Casablance 03 שיש לו גוון מעט חורפי והוא מעשיר את השפתיים בכמות מטורפת של לחות שהוא פשוט ממכר כל כך. טווח המחירים בקטגוריית האיפור לשפתיים נע בין 29$ ל – 43$.


בקטגוריית הציפורניים נמכרים כל גווני הלקים של המותג כאשר אני קיבלתי את הצבע הכי יפה והכי קלאסי שיכול להיות – Smoke Red 15, אדום ונשי במיוחד.


מוצרים נוספים שנמכרים בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי של המותג הם מברשות איפור מושלמות, מוצרים לטיפוח הגוף (ג'ל רחצה ושמן גוף) ובישום.

אני יודעת שיש לי קוראות מכורות איפור וטיפוח שירימו כעת גבה ויתהו מדוע אני כותבת שאפשר להשיג את הקולקציה של TOM FORD רק בדובאי, בלונדון ובארץ, אז חשוב לי לתת הסבר קצר ויותר מדויק כדי שתבינו בדיוק את השיטה שבה עובד המותג:
בהתחלה החנות מקבלת רק את סדרת הבישום הבסיסית של המותג וכשהחנות עולה ברמה, נותנים לה בושם אחד מתוך סדרת הפריווה. בשלב הבא החנות מקבלת את כל סדרת הפירווה ובשלב שאחרי נותנים לחנות טעימה קטנה מהאיפור רק ליפסטיקים ולקים. הרמה הגבוהה ביותר היא כאן אצלנו בארץ, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, שקיבלה לידייה את כל קולקציית מוצרי האיפור והטיפוח של מותג.

כעת יש לי סיבה טובה נוספת לטוס לחו"ל ולעבור במתחם הג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ואם אתם מגיעים לשם אחרי שקראתם את הפוסט שלי, ההמלצה שלי אליכם היא לנסות גם את הבישום של המותג עם ניחוחות טובים ממש שנשארים לאורך כל כך הרבה זמן. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: