יום שישי, 7 באוגוסט 2015

הפתעת יום ההולדת שהגיעה עד אליי הביתה

נכון שעברו כבר שלושה שבועות מאז, אבל למעט הפוסט הזה, לא הספקתי לספר לכם מה עוד עבר עליי ביום ההולדת ואיך נהניתי מהפתעה מקסימה שנשלחה אליי עד הבית.
ובכן, יום אחרי יום הולדתי, תואם לי מסאג' מפנק בביתי שלי. המעסה, גלית אייקליס, שהיא מטפלת אלטרנטיבית במקצועה, הגיעה אליי עם מיטת טיפולים גדולה וכל שאר הציוד הנדרש, כדי לשחרר לי לחצים מהגוף ולפנק אותי במשך שעה שלמה.


היא הגיעה עם שקית לבנה וגדולה ובתוכה חיכתה הפתעה: איירוויק, מותג מבשמי האוויר, שלח איתה עבורי את סדרת הפרימיום החדשה שלו – Life Scents המתבססת על טכנולוגית ריח תלת מימד מתקדמת וחדישה, המאפשרת שילוב של 3 ניחוחות בו זמנית. המארז מגיע בקופסא שנראית כך:


היא מכילה מכשיר פרשמטיק, מילוי ו – 2 בטריות AA המתאימות למכשיר. הניחוח שבקופסא היה: אגס אפוי, עוגיות טריות ווניל, ובשקית היו גם מילויים נוספים למכשיר בניחוחות הבאים: אואזיס – בריזה חמה וקצף גלים, חלום ליל קיץ – פרחים לבנים, מלון מתוק ווניל, היקר הקסום – פטל טרי, פריחת השושנים ומרשמלו רך, ו – מסתור אקזוטי – גרגרי יער מתוקים, מנטה רעננה וחלב קוקוס. תודו שהתיאורים פתחו לכם את התאבון. פייר? גם לי.


גלית ואני החלטנו שבטיפול נשתמש בניחוח אואזיס המרגיע, שהוכנס למכשיר ובעזרת כפתור וויסות עצמת הניחוח, בחרנו בעוצמה בינונית, שפיזרה את הניחוח המטריף של ספריי הריח בכל 10 דקות לערך. התוספת הנעימה הזאת עטפה את החדר בריח עדין כל כך שגרם לי להתמסר עוד יותר לידיה של גלית המקסימה. היא הגיעה אליי בדיוק בזמן שבו הייתי צריכה קצת שחרור לכתפיים ולשרירים, ובתום שעה ממכרת, יצאתי מהחדר כמו חדשה, אבל ממש.

בתום הטיפול, העברתי את מכשיר ה-פרשמטיק למדף הספרים בסלון, שם הוא מפיץ ניחוח בדרך קבע, יום וליל (סתם כי אני שוכחת לסגור את המכשיר) ואני נדהמת מהעובדה שלמרות שעברו שלושה שבועות, הספריי עדיין ממשיך להפיץ את הריח ולא עושה רושם שהוא עומד להיגמר בקרוב.


לפני שבועיים, כשההורים שלי ביקרו אצלי, הם הריחו את הניחוח הזה ולא ממש הצליחו לגלות איך פתאום הבית התמלא בריח נפלא שכזה. כשחזרתי, הראיתי להם את המכשיר אליו הם לא שמו לב אפילו, מרוב שהוא אסתטי ומשתלב בהרמוניה עם שאר האקססוריז בבית שלי. אמא שלי שאלה אותי איפה "משיגים" אחד כזה, ואני הבטחתי לה שאקנה לה אחד במתנה לראש השנה. כשהחברות שלי הגיעו אליי וגם ביקשו לדעת מהיכן מגיע הריח, הראתי להן את המכשיר וסיפרתי להן שהפרשמטיק והמילויים נמכרים בכל רשתות השיווק והפארם, ובטווח מחירים של 20-60 שקלים בלבד. אגב, הסדרה החדשה מגיעה גם ב – 2 ורסיות נוספות: האחת היא מקלות ריח שיתאימו גם לחללים קטנים בבית, והשניה היא מכשיר חשמלי המחובר לשקע החשמל וניתן לווסת איתו את עוצמת הניחוח ממש כמו במכשיר הפרשמטיק.

תודה לגלית על הטיפול הנהדר, ותודה לאיירוויק שהפתיעו ושלחו עם גלית את שקית ההפתעות הנפלאה הזאת! 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: