יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

פרימייר כחול לבן

לפני מספר שבועות נסעתי עם עוד כמה בלוגריות לבקר במפעל של מותג הקוסמטיקה פרימייר. החברה שמייצרת למעלה מ – 150 סוגים של מוצרים המיועדים לטיפוח הפנים והגוף, מייצרת מ- א' ועד ת' פה בארץ, אז היה מעניין להגיע למפעל שלהם, באיזור התעשיה בשוהם ולגלות את הסודות מאחורי המותג.
ובכן, מעט פרטים טכניים על החברה: פרימייר הוקמה לפני 25 שנים והיא מייצרת מוצרים המכילים את הרכיבים הבלעדיים של ים המלח. המוצרים מיוצרים בתהליכים ייחודים המשלבים מדע, ידע וטכנולוגיה חדשנית מתקדמת, אותה זכיתי לראות מקרוב. המכונות המאסיביות מהמשוכללות ביותר בעולם, מייצרות את המוצרים המגוונים, כאשר אלה נארזים אחד אחד בעבודת יד הנעשית באהבה רבה. מכאן מייצאים את המוצרים ללמעלה מ - 70 מדינות ברחבי העולם וביניהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל, צרפת, ספרד ועוד.

בין המוצרים שזכיתי להכיר יותר מקרוב תמצאו: סרום ממצק בשילוב ויטמין C, מוס ניקוי לפנים, קרם לחות עם בר מינרלי וקרם גוף ארומטי בניחוח קשמיר.


הסרום הממצק Concentrated Facial Serum with Vitamins E&C הוא אחד מהמוצרים ששמתי עליהם עין עוד בביקור בפס הייצור של המוצר. האריזה המהממת והיוקרתית משכה אותי כמו גם העובדה שמדובר בסרום שמגיע בבקבוק זכוכית בכמות של 50 מ"ל, שזאת כמות לא שכיחה למוצר שכזה.
הסרום נלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת טכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מרקם העור. הוא בעל כושר ספיגה מצוין כאשר הויטמינים המרוכזים שבתוכו, מעודדים את התחדשות תאי העור ושיקומם ככה שהעור מרגיש גמיש, מוצק ומקבל מראה חלק וזוהר. ההמלצה היא להשתמש בו לאחר ניקוי יסודי של הפנים, על ידי תנועות סיבוביות על עור הפנים, הן בבוקר והן בערב. מלכה הראל, המדריכה הראשית של פרימייר ים המלח ממליצה להשתמש בסרום גם במהלך היום כדי לתת לעור "זריקה של אנרגיה".
מחירו: 299 שקלים.


מוס ניקוי לפנים – Brightening and Pore Clarifying Cleansing Foam הוא מוצר מסדרת היוקרה של המותג המבוססת על תהליך טיהור ייחודי, הממצה את המרכיבים הטובים ביותר לחידוש העור ולבנייה מחודשת של תאי העור. המוס בעל מרקם קרמי מקציף, והוא מבוסס על נוסחה טבעית של שמנים ומינרלים כמו: חומצות AHA, הממליס, פוספוליפידים ועוד הפועלים לשיפור מראה העור וטיפוחו לאורך זמן. אני משתמשת במוס בבוקר ובערב והוא מתאים לכל סוגי העור. אין אחריו תחושת יובש על הפנים והוא משאיר את הפנים רעננות ונקיות.
מחיר ל – 150 מ"ל: 299 שקלים.


קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex הוא אחד ממוצרי הדגל של החברה. מדובר בקרם פנים שמכיל מסנני קרינה טבעיים SPF17 ויש בו נוסחה ייחודית המאפשרת את חדירת רכיביו ליסוד הקמטים ובכך מסייעת במניעת הופעתם של הקמטים החדשים. הפורמולה שלו משלבת בוץ ים המלח בעיבוד סטרילי, תרכובות ליפוזומים, מינרלים מים המלח, שמן רוז היפ וויטמינים. הצנצנת מאוד מרשימה ומסתתרת בה הפתעה: בפקק שלה מצוי גם בלוק שמן כחול. ההמלצה היא להרטיב אותו במים ולהעביר אותו במגע ישיר על עור פנים רטוב בתנועות סיבוביות. לאחר מכן, מורחים את הקרם לתוך העור בתנועות סיבוביות עד לספיגה מלאה. בלוק השמן מתפקד כמעין מוליך לקרם והוא נותן עוד "בוסט" של זוהר לעור. יש נשים שנשבעות בקרם הזה, ואני לחלוטין מצליחה להבין למה!
מחיר ל – 60 מ"ל: 259.90 שקלים.


קרם גוף ארומטי בניחוח קשמיר – Cashmere Aromatic Body Cream הוא קרם עם ריח עדין ונעים שתענוג להשתמש בו אחרת מקלחת מרעננת. הוא מזין ומלחח את העור תודות לנוסחת הזנה מרוכזת המועשרת במרכיבים מים המלח. משולבות בו גם תמציות צמחים בוטניות, שמנים ארומטיים וויטמינים מים המלח. מדובר בקרם גוף מהסוג המרענן ולא מהסוג הכבד, שנספג מהר יחסית ומשאיר את העור רך ונעים.
מחיר ל – 250 מ"ל: 69.90 שקלים.


את מוצרי החברה ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ: קניון הזהב בראשון לציון, פארק הקרם באילת, קניון איילון ברמת גן, גרנד קניון בחיפה ובמרכז המבקרים עין בוקק ים המלח. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: