יום שני, 24 באוגוסט 2015

אמריקן איגל – קולקציית סתיו 2015 החדשה

אמריקה, הו אמריקה! אני כל כך אוהבת את היבשת הזאת ואת כל מה שיוצא תחתיה. גם את האופנה האמריקאית והנונשלנטית אני אוהבת, ואם מדובר ב – אמריקן איגל, הבו לי מזה, וכמה שיותר!
קולקציית הסתיו החדשה של המותג כוללת 3 קטגוריות: ליין הג'ינס הענקי, קולקציית נשים וקולקציית גברים.

קולקציית האופנה לנשים כוללת מספר השראות מהטרנדים המובילים בעולם: טרנד שנות ה – 70 שממשיך גם השנה עם פריטים פרחוניים והדפסי פייזלי בגווני סתיו של צבעי אדמה, בורדו וירוק. שמלות ואוברולים במראה ה – BOHO מבדים רכים וקלילים, חצאיות עם רכיסה קדמית, מגוון חולצות עם תחרה, עליוניות וסריגים דקיקים בגזרת אוברסייז לעונת המעבר ולהשלמת המראה: כובעים ומגפונים.
השראה נוספת מגיעה בפריטים בסגנון אינדיאני שפוגשים את המערב הפרוע ותמצאו בה שילוב של הדפסים גרפיים, חולצות עם רקמה, עליונית פונצ'ו, ג'קטים מג'ינס, כובעי "פנמה", חגורות קלועות ותיקים בשילוב פרנזים. השראה אחרונה הנקראת SOFT&SEXY מציעה חולצות T ושמלות מבד רך ונעים עם פרינטים גרפיים.
עוד בקולקציית הנשים: שמלות בייבי דול עם דיטייל תחרה שיכולות להיות נפלאות לעונת החגים, בשילוב עם קרדיגן מעל. כמו כן, שמלות ריב ושמלות SHIFT חלקות או עם פסים, טייצים חלקים ובהדפסים גרפיים ופוטר CROP למראה קליל ונונשלנטי.


בקולקציית הג'ינס (DENIM) של המותג תמצאו לא פחות מ – 16 גזרות ב – 70 שטיפות וב – 30 מידות. קולקציית הג'ינסים לנשים כוללת 9 גזרות שונות, כך שכל אחת יכולה למצוא את הג'ינס המתאים לה ביותר. גם קולקציית הג'ינס לגברים ממשיכה את הקו הקלאסי והאופנתי מציעה לגבר הישראלי ג'ינסים במראה קלאסי וג'ינסים במראהDESTROYED , עם שלל קרעים ושפשופים. החידוש בקטגוריות הג'ינסים העונה הוא שימוש בבד בד ה- FLEX שהוא בד אריג הנתפר בטכנולוגיה חדשנית המעניק נוחות וגמישות מירבית. גזרות נוספות בקטגוריות הג'ינסים הן: SKINNY SUPER, SKINNY, SLIM, SLIM STRAIGHT, ORIGINAL STRAIGHT, ORIGINAL TAPER, JOGGER, KICK BOOT, TOM GIRL ועוד.  


קולקציית האופנה לגברים ממשיכה גם היא לחדש בסתיו הקרוב, ויהיה ניתן למצוא בה לוקים שהגבר הישראלי אוהב במיוחד כמו: חולצות פלנל אופנתיות משובצות ונגיעות של דפוסי מוהוק בהשראה אינדיאנית מדברית בצבעי אדמה עם נגיעות של אדום, בורדו וטורקיז כהה. למראה מושלם ניתן לשלב עם ג'ינס או מכנסי כותנה בצבעי אינדיגו, בורדו או חאקי.  חולצות ומכנסיים בגזרות קלאסיות, עם קריצה אופנתית. קלאסיקה עכשווית של חולצות POLO  במגוון של 16 צבעים, חולצות מכופתרות חלקות, משובצות ומג'ינס. הצבעוניות הינה בהשראה סתווית: קשת של צבעים כחולים, בשילוב עם בורדו וירוק בקבוק. ומבחר אינסופי של חולצות T בגזרות וצבעים, מחלק ועד הדפסים אורבניים בהשראה ניו יורקית. בנוסף חולצות עם פוטו פרינט וחולצות אייקוניות עם לוגו המותג.


טווח המחירים – קולקציית הנשים:
חולצות: החל מ – 79.90 ₪
שמלות: החל מ – 149.90 ₪
חצאיות: החל מ – 139.90 ₪
קרדיגנים ועליוניות: החל מ – 169.90 ₪
ג'קטים: החל מ – 249.90 ₪
נעליים: החל מ – 119.90 ₪

טווח המחירים – קולקציית הגברים:
חולצות T: החל מ-  69.99 ₪
חולצות אריג: החל מ-  129.99 ₪
פוטרים: החל מ- 199.90 ₪
מכנסיים: החל מ - 199.90 ₪
נעליים: החל מ- 119.99 ₪

לרשימת החנויות המלאה של אמריקן איגל ניתן להכנס לאתר: www.aeo.co.il.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

sefi אמר/ה...

בגזרת הבנות, הכל ניראה מהמם. היפי במידה, בדיוק כמ ושאני אוהבת.