יום חמישי, 30 ביולי 2015

אלף נשיקות

הערב יחגגו ברחבי הארץ את ט"ו באב ובהמשך ישיר לפוסט מאתמול, רציתי לחשוף בפניכם שלושה מוצרים לשפתיים שיגרמו גם לכן להתלבט איזה צבע לשים הערב לדייט שלכן.


לוריאל פריז חוגגת 30 שנים לסדרת קולור ריש המיתולוגית ולרגל המאורע השיקה גם 30 גוונים חדשים בקולקציה. נשלחו אליי 2 שפתונים מתוך הקולקציה החדשה וכל שנותר לי לעשות זה להחליט כעת איזה מהם יעטר את שפתיי הערב, ט"ו באב ה-תשע"ה. הפיגמנטים חזקים והעמידות בינונית. האריזות יפות והמחיר גם הוא נוח ביותר ונע סביב ה - 55 שקלים בפארמים השונים. 


השקה נוספת מבית לוריאל היא אפליקציית MUG החדשה שמאפשרת להתאפר בצורה וירטואלית מושלמת. הייתי סקפטית, ניסיתי והופתעתי לגלות כמה חכמה ומגניבה האפליקציה הזאת. היא ממכרת ואפשר להתעסק איתה שעות. הנה הלוק שיצרתי לעצמי דרך האפליקציה, של מראה קאן 2015 - נטשה פולי. 

הלחיים זוהרת, השפתיים והעיניים במראה עדין אך קייצי

וזאת כבר ההשקה האחרונה מבית מייבלין ניו יורק שיצאה עם שפתון-עפרון חדש - COLOR DRAMA ב - 10 גוונים, הנה אחד מהם:

 

השפתון נמרח בקלות יתרה וניתן לעבוד איתו בצורה חכמה של תיחום השפתיים בעזרת קצה העפרון ולאחר מכן מילוי שטח השפתיים באופן אחיד. יש לו עמידות בינונית ולמרות שחשדתי שהוא ייבש את השפתיים, הוא ממש לא עושה זאת. עובד מושלם עם הגלוס של ג'יבנשי מהפוסט הזה. העפרון מושק במחיר של 29.90 שקלים (במקום 64 שקלים) וניתן להשיג אותו ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שולחת לכל הקוראים שלי, אלף נשיקות...
חג אהבה שמח!
שרונה. 

אין תגובות: