יום שני, 20 ביולי 2015

איב רושה בישראל

את השלט שמבשר על "בקרוב תפתח כאן חנות של איב רושה" ראיתי בקניון איילון כמה חודשים טובים. אחת לכמה שבועות הייתי עוברת בקניון ותוהה מתי כבר יפתח הסניף. אפשר להגיד שחיכיתי מאוד להגעת המותג לארץ והנה, בתחילת החודש נפתחו להם שני הסניפים הראשונים, הראשון בקניון איילון והשני במתחם ביג פאשן אשדוד.
אשמח לעשות הכרות עם המותג למי שלא מכירה, וגם יש לי כמה המלצות למוצרים שווים ביותר של המותג שלא יקרעו לכם את הכיס. אבל קודם רציתי שתראו את השלל המכובד שיצאתי איתו מהחנות לפני שבועיים.


הראשון הוא ג'ל הגרגירים העדין בריח פטל שחור פראי שמשאיר את הגוף עם ניחוח אקזוטי משכר. אני לא הפסקתי להסניף את עצמי ארוכות אחרי השימוש בו ומשהו בניחוח הזכיר לי ריח מתקתק של תינוקות. הגרגרים סופר עדינים ולכן ניתן להשתמש בג'ל באופן יומיומי בכל מקלחת. הג'ל מכיל מרכיבים בוטנים כמו אבקת זרעי קיווי ואבקת זרעי אפרסק והוא בעל PH ניטראלי.
המוצר נמכר במחיר השקה עד סוף החודש (כמו גם שאר המוצרים בחנות) ולכן תמצאו אותו במחיר ממש מצחיק שנע סביב ה – 20 שקלים.


גם שני הבשמים הללו הצליחו לכבוש כאן את בני הבית שלי. אמא שלי טענה שהבושם לאישה – Quelques Notes d'Amour הוא אחד מהריחות הכי נעימים שהיא הריחה לאחרונה, ואני אפילו התלהבתי יותר מהניחוח לגבר – AMBRE NOIR שלמרות שהוא מגיע בגרסת ה – EDT, יש לו עמידות גבוהה יחסית וניחוח גברי מעולה שמורכב מתמציות ווטיבר, פצ'ולי ואבסולוט פולי טונקה קלויים.


מי המיסלר מסדרת HYDRA VEGETAL הם מוצר של 2 ב – 1, ואני חובבת למדי מוצרים כאלה שגם באמת עושים את העבודה. יש בהם תמציות עץ מייפל וצמח אגבה כחולה ונעים להסיר איתם איפור מעור הפנים והעיניים מאחר והם גם מנקים מעולה וגם משאירים את העור זוהר ורענן ועם תחושה נעימה ולא מיובשת.


אחרון חביב הוא קרם היום להשבת נפח המיועד לכל סוגי העור והוא מיועד לנשים בגילאי ה – 45-55. הנסיינית אליה הועבר הקרם דיווחה על מרקם נהדר ומריחה חלקה ונעימה. הקרם נספג מהר בעור וניתן להתאפר במידי אחרי המריחה שלו (בניגוד לקרמים אחרים שהם כבדים יותר וצריך לחכות כמה דקות לפני שלב האיפור). הקרם הוא מסדרת SERUM VEGETAL שאפשר למצוא בה גם סרום, קרם עיניים ושפתיים וקרם לילה.


את האודם שבתמונה טרם ניסיתי והוא יגיע בפוסט נפרד בהמשך.

וחשוב לי לתת לכם מעט ידע כללי על המותג הנפלא הזה:
איב רושה הוא בוטנאי שהטבע היה תשוקתו הגדולה. הוא יצר את מוצרי הטיפוח הבוטניים הראשוניים בשנת 1959 בעיירת מגוריו - La Gacilly, בחבל בריטני שבצרפת. איב רושה היה הראשון שפיתח מוצרי טיפוח בוטניים והקים את החברה, שנשאה את שמו, בתקווה שהצלחתה והתפתחותה יביאו תועלת והכרה לעיירה בה הוא מתגורר. הגן הבוטני של המותג ב- La Gacilly משמש בית ליותר מ-1100 זנים שונים של צמחים ומהווה מקור בלתי נדלה לידע בוטני. מעבר לכך, הבוטנאים והביולוגים של איב רושה סורקים את חמשת היבשות בחיפוש אחר תגליות בוטניות וסודות יופי חדשים, תוך הקפדה על שמירת הטבע וכיבודו.
למותג יש כ – 4000 חנויות בכל העולם, עם 300,000,000 מוצרים שמופצים אליהם מדי שנה.

טווח המחירים: 
מוצרי טיפוח פנים 65-220 ₪
מוצרי איפור 34-135 ₪
 בישום 29-250 ₪
מוצרי טיפוח השיער  19-42 ₪
לקים 28-31 ₪
מוצרי טיפוח הגוף 10-90 ₪

עד סוף החודש כאמור, תוכלו למצוא את המוצרים במחירי היכרות שווים עוד יותר.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יש לך המלצה על מוצרים שניסית בעבר באופן אישי או מוצרים שניסית ולא אהבת ?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נוי נוי - תבדקי את החומץ פטל לשיער, עושה ברק ונותן לו מראה זוהר. וכל הסבונים של המותג ממש ממש מעולים, הריחות משכרים והמחירים מצויינים.