יום רביעי, 1 ביולי 2015

ביוטי סיטי הוליווד - 2015

היינו בפריז ובטוקיו והשנה נחתנו הישר אל השטיח האדום. ביוטי סיטי הוליווד נפתח אתמול (יום שלישי) בקול תרועה וששון ובתצוגת אופנה חגיגית בכיכובן של 20 נשים שנבחרו מבעוד מועד בסניפי סופר פארם. תצוגת האופנה הזו ואלה שיהיו בימים הקרובים במתחם, נוצרו בהשראת דמויות מפתח מסרטים, עידנים שונים בקולנוע ההוליוודי והשטיחים האדומים הנוצצים.



הביוטי סיטי השנה כולל אירועים רבים נוספים (אספר עליהם בהמשך) ואת הביתנים המדהימים של מיטב מותגי הקוסמטיקה והטיפוח אותם אנו פוגשים בד"כ בסניפי הסופר פארם השונים. יצא לי לבקר אתמול במתחם במספר דוכנים אתמול וליהנות משלל פינוקים. לפני זה אספר שהמקום מעוצב למשעי, האווירה נפלאה, והיה לי כיף גדול לבלות בו אתמול את שעות הבוקר שלי.

אז הביתן הראשון שהגעתי אליו הוא זה של מותג עיצוב השיער האנגלי טוני&גאי שמציע את מיטב המוצרים המעולים של החברה במחירי מבצע נהדרים. אני התחדשתי בקונדישינר לשיער חום (סמיך ועשיר ממש כמו מסיכה ועולה 49.90 שקלים) ובסרום משגע עם ניחוח מטריף (במחיר של 99.90 שקלים). בעמדה של המותג נמצאים מעצבי שיער שישמחו להעניק לשיער טאץ' הוליוודי עשיר ולהוציא אותך כוכבת של ממש.



משם המשכתי לביתן המניקור המדהים של מותג הלקים האמריקאי: סינפול שמציע את מגוון הצבעים הענקי של המותג וגם פינוק לציפורניים עם המון מניקוריסטיות שזמינות לקהל הרחב. אני לצערי הרב לא הצלחתי להגיע למריחת לק המושקעת שרציתי (מפאת חוסר זמן) אבל חברות שלי שהגיעו למריחה, לא רק שנהנו מידיים סופר מקצועיות, אלא גם התחדשו בצבע קיצי ומרענן על הציפורניים. לקחתי לעצמי לק בגוון 852 (GOGO GIRL ) ובערב כבר ישבתי למרוח אותו על הציפורנים שלי כי ממש לא הצלחתי לעמוד בפיתוי.


ביקרתי בעוד ביתנים של מותגים נוספים שם הציעו לקהל הרחב הנחות ומבצעים שווים כמו אלה למשל:
וולדה - מותג הטיפוח האורגני וולדה נכנס לראשונה לביוטי סיטי 2015 ומציג את סדרות הטיפוח לפנים ולגוף המבוססות על מרכיבים צמחיים ואורגניים -  במהלך ימי הביוטי סיטי תינתן הנחה מיוחדת של 30% על כל המוצרים בביתן.



ג'יבנשי מציעה -
מגוון מסקרות במחיר: 139 ₪, סדרת מוצרי הניקויים לפנים במחיר: 109 ₪, מגוון גלוסים במחיר: 109 ₪, על כל קנייה מתנה – שפתונים ב 149 ₪

בישום -
בריטני ספירס – מארז מתנה של הבושם פאנטזי ב 199 ₪, בישום מבית ג'סטין ביבר – SOMEBODY – ב 99 ₪ לתכולת 50 מ"ל, 149 ש"ח לתכולת 100 מ"ל, בושם YOU AND I מבית ONE DIRECTION - 149 ₪ לתכולת 100 מ"ל, מבצע על בשמי ג'וסי קוטור – קני בושם 100 מ"ל מבית ג'וסי קוטור וקבלי בושם לבחירתך 50 מ"ל במתנה!

קרליין - בושם UNCOVER GLOW לאישה – בתכולת 100 מ"ל במחיר 149 ₪ (במקום 249 ₪). קיבלתי אותו במתנה ממש לאחרונה ויש לו ריח קיצי דומיננטי ועמידות מאוד גבוה. מתאים לנשים בכל הגילאים, גם לצעירות וגם לאלה הבוגרות יותר. 



נטורל פורמולה - לראשונה – השקה ראשונה בביוטי סיטי – מברשות פן מקצועיות בטכנולוגיה תרמו קרמית– במחיר 79 ₪ - להשיג בלעדית בבביוטי סיטי. מבצע – ברכישת מוצר אחד ממוצרי נטורל פורמולה בביתן, תקבלי שובר מתנה על 50% על מגוון טיפולי שיער ברשת מספרותMOTIE RUBIN ברחבי הארץ.


קלרינס – משיקה בביוטי סיטי את הפורמולה החדשה והמשופרת של המייק אפ העמיד והנצחי שלה  – +Clarins Everlasting , לצד השקת המייק אפ, יינתנו מבחר של הטבות ומבצעים בלעדיים כמו:
20% הנחה על המוצר הראשון ו-50% על המוצר השני, בקניית מוצרי קלרינס  מעל 349 שקלים מקבלים קיט ביוטי סיטי עם מוצרים בגודל מיוחד במתנה (קרם גוף אקסטרה פירמינג + ביוטי פלאש באלם + סבון מקציף עם גרגרים לניקוי בשלב אחד), בקניית מוצרי קלרינס מעל 599 שקלים מקבלים תיק אופנתי במתנה, מוצרים מסדרת הניקויים רק ב 109 שקלים ועוד.




ואלה הם אירועים נוספים שיחכו לקהל הרחב בביוטי סיטי:
הרצאות מעשירות של מיטב מומחי הלייף סטייל בישראל, בשלל נושאים הקשורים ליופי, אופנה, תזונה והעצמה אישית כמו: עו"ד לינור אברג'יל בסיפור חייה מרגע הזכייה, ההורות ודרך ההתמודדות המדהימה שלה עם מקרה האונס. הסטייליסטית המובילה ליאת אשורי בהרצאה הרצאה בנושא הלבשה וסטיילינג, איך להתאים בגדים למבנה גופך, איזה צבעים מתאימים ולמי, מתי נשלב אביזרים ובעיקר מתי לא.
מיכאלה ברקו מספרת על דרכה לצמרת כדוגמנית שכיכבה על שערי המגזינים הגדולים בעולם.
מעצב הפנים דניאל חסון יעניק הצצה לבתי הכוכבים ההוליוודיים ויעניק טיפים שניתן ליישם בבתים הפרטיים שלנו ועוד.

ביוטי סיטי הוליווד, ימים 30/6-3/7 שלישי עד שישי
שעות:  10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א

מחירי הכרטיסים:
לקוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר
כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי סופר-פארם
כרטיס זוגי בקופת האירוע: 30
כרטיס יחיד בקופת האירוע: 20 ₪ 

ביקרתם בביוטי סיטי? שתפו אותי למטה בכפתור התגובות איך היה ובמה התחדשתן!

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: