יום שבת, 13 ביוני 2015

קיץ על החוף על החוף על הקיץ

אין יותר כיף מלקבל דפיקה בדלת כשמאחוריה מסתתר שליח עם קופסת הפתעה עבורך. בשבוע שעבר היה זה שליח עם קופסת הפתעה מ – ADIKA שבתוכה נחו להם אקססוריז לחוף בשחור ולבן. בד עגול, דקיק ולבן ועליו כיתוב שמאוד התחברתי אליו: אוכל, ים, שינה וחוזר חלילה. בתקופת הרווקות שלי זה בדיוק מה שהייתי עושה בשבתות החמות, אבל מאז שאני אמא הדברים קצת השתנו. מה שבטוח זה שבקרוב מאוד אני יוצאת לחופשה ושם יהיו לי הדברים האלה, לאו דווקא באותו הסדר.


הכפכפים המתוקים והמנוקדים בשחור ולבן ישתלבו נהדר עם בגד הים השחור שלי שקניתי בספידו לפני כמה עונות ואותו אני מאוד אוהבת. את הכל (+ סלולרי, ארנק ומשקפי שמש) אפשר להכניס לתוך שקית הבד שהגיעה בקופסת ההפתעה יחד עם משהו נוסף שאני מכורה לו - המים הטרמליים של אוון.
מדובר במוצר הכי גאוני שיש והוא הולך איתי בתיק לכל מקום, ולים זה בכלל אידיאלי. הם מעולים לא בשביל לרענן את הפנים אלא גם אם נתקעים בלי מים ורוצים לשטוף ידיים נניח, או לכל סיטואציה אחרת שבה אין מים בנמצא. 


תודה רבה ל - ADIKA על הפינוק הקייצי הכייפי, אין ספק  שהצלחתם להעלות חיוך על פני :)


אם גם לכם מתחשק להנות מערכת פרפקט-קיץ כמו שלי, אתם יכולים לעשות זאת ממש דרך האתר של ADIKA במחיר של של 79 שקלים ובקליק אחד בלבד. המשלוח חינם בדואר רשום ובמידה ותתחרטו ותרצו להחזיר את המוצר, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: