יום שלישי, 7 באפריל 2015

הסניקרס שהחזירו לי זכרון ילדות נשכח

חלפו עשרים וקצת שנים מאז הפעם הראשונה שההורים שלי טסו לחו"ל יחדיו וקנו לי את הסניקרס הראשונים שלי. הם היו לבנים והעקב שלהם היה מעוטר בגומי כחול עם הלוגו מוטבע עליו: KEDS.
הלכתי איתם לכל מקום וכשהם התלכלכו אמא שלי הייתה מכניסה אותם למכונת הכביסה ומוציאה לי אותם משם נקיים וחדשים לגמרי. מאז אותו זוג לבן וראשון של KEDS היו לי עוד הרבה זוגות של המותג. בכל שנה, כשההורים שלי היו טסים לחופשת הקיץ שלהם בחו"ל, הייתי מקבלת במתנה זוג נעלי KEDS חדשים.
מעט לפני חג הפסח הנוכחי הגיע אליי שליח ומסר לי שקית שהיו בה שני הדברים הבאים:


כשפתחתי את הקופסא המדליקה הופתעתי לגלות שהמותג חוזר לארץ ובגדול! בשלב הראשון ניתן להזמין את הנעליים באתר האון ליין: www.keds.co.il ובדוכני הפופ-אפ שממוקמים בקניונים באזור המרכז (קניון איילון, קניון רמת אביב וקניון הזהב) ובהמשך יפתחו חנויות המותג בקניונים המובילים ברחבי הארץ.
בכרטיס הכחול חיכה לי קוד מתנה לזוג נעלי KEDS חדשים, איזה כיף!

אז נכנסתי לאתר החברה והתלבטתי רבות בין המבחר הגדול של הנעליים שהוצע שם. אהבתי הרבה דגמים ולא באמת ידעתי מה לבחור:



בסופו של דבר נתקלתי בזוג הזה, שהעיצוב שלו היה מעט שונה מהסניקרס הסטנדרטיים וגם אהבתי את הצבע הכחול-ג'ינסי שלו.
בחרתי את המידה הרצויה, הכנסתי את הכתובת והפרטים שלי וביצעתי את ההזמנה. בתוך שלושה ימים הגיע אליי שליח עם הנעליים ארוזות היטב בתוך קופסא ממותגת וכשפתחתי את הקופסא שמחתי לגלות שהזוג שבחרתי אפילו יפה יותר במציאות! 


הסניקרס שלי עולים 209 שקלים והמשלוח הוא בחינם (בקניה מעל 199 שקלים באתר). הם יהיו מעולים לתקופה הזאת של עונת המעבר, גם עם גרבי ניילון דקיקות ושמלה/חצאית וגם בלי גרביים בכלל! 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

לילה טוב,
שרונה. 

אין תגובות: