יום שבת, 11 באפריל 2015

הצילומים שלי למגזין של קסטרו

לפני כשבועיים הוזמנתי על ידי קסטרו, יחד עם מספר בלוגריות אופנה נחשקות, לצילומים בסטודיו של דודי חסון. 
במסגרת הצילומים התבקשתי להרכיב לעצמי אאוטפיט ממגוון הפריטים של הקולקציה החדשה של קסטרו. שמחתי שהמדור "בלוג לנד" במגזין של קסטרו בחר בי לצילומים כבלוגרית אופנה מובילה ולמרות שהייתי צריכה לעשות שמיניות באויר כדי להשתתף בצילומים (אילוצי האמהות והחיים...) הצלחתי בסופו של דבר לפנות זמן בלו"ז הצפוף וניגשתי לסניף של קסטרו כדי לבחור לעצמי אאוטפיט לצילומים. ההתלבטות בבחירת האאוטפיט הייתה קשה אבל בסופו של דבר החלטתי ללכת על משהו אביבי ושמח. על הסט חיכתה לי המאפרת נורית חן ומעצב השיער מאור קידושים, על המצלמה ניצח המאסטרו דודי חסון. 

הסטודיו המהם של דודי חסון ובו הרבה מגזינים ואור יום טבעי שעושה טוב על הלב

האייליינר המדויק והמושלם שנורית המאפרת עשתה לי

 הנוף המדהים שנשקף מהסטודיו של דודי חסון...


מאחורי הקלעים: מוכנה ומזומנה וממתינה לתורי על הסט


הכתבה עלתה בערב חג שני של פסח וככה אני נראית בעמוד הראשי של המגזין של קסטרו:



זאת התמונה המקורית שצילם דודי חסון:



וכדי לראות את התוצאה הסופית מהצילומים, את הכתבה המלאה והראיון שערכו עימי, אתם מוזמנים להכנס למגזין של קסטרו בלינק הבא:



מוזמנים גם לעקוב אחרי בעמוד האינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של הבלוג שלי, זה יותר מישמח אותי לראות אתכם גם שם!
נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

בובה, יצאת מהמם!
את תמיד מהממת, אבל הצבעים האלה ממש עושים לך טוב. את צריכה יותר כתמתם וקורלי בחייך.

נשיקות,
ספי

The Fashion Kitty אמר/ה...

מזל טוב! בטוחה שזה היה כיף אדיר! :-D