יום ראשון, 8 במרץ 2015

איך יודעים שבא אביב? מריחים סביב סביב.

תמיד אחרי שנגמר חג הפורים, יש באויר ריח מיוחד. ריח פרחוני ומתקתק שמבשר על בואו של האביב. יש עוד סממן ברור לתום תקופת החורף ותחילתה של עונת האביב והוא הצפת שוק הבישום עם מבחר רחב של בשמים לגבר ולאישה. אני אוהבת את התקופה הזאת בדיוק בגלל שתי הסיבות האלה והבשמים החדשים שהגיעו אליי בסוף השבוע שעבר ציינו אצלי באופן רשמי את תחילתה של עונת האביב!



ובכן, הבושם החדש לנשים של ריהאנה – ROGUE LOVE הוא הבושם הרביעי במספר של הזמרת הנערצת. הבושם בעל ניחוחות של פירות נפלאים המגרים את החושים עם תווים הדריים רעננים, ואפרסק עסיסי המשתלבים עם פיתוי של פירות יער. לב הבושם בנוי מעלי כותרת של יערה, יסמין, סחלב וקוקוס. את הטון הסופי נותן הבסיס שבו מצוי יופי טהור של מתיקות וניל, ענבר זהוב וקרמל.
הבושם ארוז באריזה בצבע לבן עם דוגמא מנוקדת עליו ומציג את התמונה של ריהאנה בגב האריזה. הבקבוק מעוצב מזכוכית עבה עם חודים הפוכים בתחתית הבקבוק ומכסה אותו פקק לבן ומאסיבי התואם את האריזה החיצונית של הבושם.

מחיר הבושם EDP: 229 שקלים ל – 125 מ"ל. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ.


זמרת נוספת ואהובה לא פחות, הלא היא: ביונסה, השיקה גם היא לא מזמן את הבושם החדש שלה: RISE. הבושם המרשים שנוצר בשיתוף פעולה עם הפרפומר הנודע: לוק דונג, מורכב מתווים של ברגמוט איטלקי, משמש וריחן, תווים אמצעיים של: סחלב זהבי ויסמין, ותווים תחתונים של מושק, קשמיר וטיבר. בקבוק הבושם מוארך ומוזהב, ומעטר אותו פקק זהב עשיר ומרשים לא פחות בצורת גבישי זהב פראי.

מחיר הבושם EDP: 149 שקלים ל 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.


בגזרת הגברים הושק לאחרונה הבושם החדש מבית טיטניום העונה לשם: INFINITY. הבושם נשען על ערכי המותג שהם בין השאר: גבריות, חוזק, עוצמה ועוד, אך הפעם הוא לוקח אותם צעד אחד קדימה בניחוח היוקרתי והמתוחכם שלו. הוא משולב בתווים עליונים של הדרים, תבלינים ואשוח ריחני, תווים אמצעיים של צמח בר, ורד ועץ ארז ותווי בסיס של פאטצ'ולי ווטיבר. הניחוח מרענן ונעים ולא כבד מידי.

מחיר הבושם EDT : 189 שקלים ל – 100 מ"ל, להשיג בכל רשתות הפארם והמשביר ברחבי הארץ. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות ויום מהמם לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: