יום שני, 5 בינואר 2015

בשמים חדשים לשנה חדשה

הופ, חלפה עברה לה שנה וזו החדשה כבר כאן. שנה חדשה, בין אם היא שנה עברית או שנה אזרחית תמיד מרגשת אותי מהסיבה שהיא נותנת לי הזדמנות להבטיח לעצמי הבטחות חדשות ולהציב לעצמי אתגרים חדשים.
הרבה דברים טובים קרו לי בשנה האזרחית שחלפה לה, וכשפותחים את זו החדשה עם ניחוחות נעימים, אין ספק שגם השנה החדשה תהיה נפלאה לא פחות.

מותג האופנה והג'ינס האיטלקי REPLAY השיק ניחוח חדש המשקף את רוח המותג:REPLAY Jeans Original, לגבר ולאשה, בהשראת בד הג'ינס המפורסם ותהליך היווצרותו.
ההשראה לבושם מגיעה מתהליך הישחקותו של הג'ינס, שבשונה מבדים אחרים, הופך אותו לייחודי ולנחשק יותר. הניחוח לאישה מגיע בבקבוק מעוצב כבקבוקי הבושם משנות ה – 50 בשילוב עם אלמנטים מודרניים ואריזה עם הדפס ג'ינס של ריפליי. הוא מורכב מתו עליון של אגס, מנדרינה ובזיליקום ירוק, תו אמצעי של ורד, שושנת העמקים ופרזיה ותו תחתון של ארז, פטל ומושק. הניחוח שלו מאוד פרשי על גבול הלימוני והוא נהדר לשימוש יומיומי לעבודה ולבילוי של אחרי הצהריים.


EDT 60 מ"ל ב – 99 שקלים, להשיג בסופר פארם ובניו פארם.


רשת מוצרי הטיפול והפינוק מן הטבע BODY SHOP השיקו את הבושם לאישה MUSCHIO BIANCO שנוצר בהשראה איטלקית וחושנית. הבושם החדש בעל ניחוח טלקי ומתקתק, מתבסס על רכיבים של קינמון, סנדלווד, יסמין ולבנדר ומגיע באריזה מעוצבת המשתלבת עם ניחוח הבושם ומשלבת בתוכה גונים חמים כמו ורוד עתיק וסגול חציל. אלה מעניקים תחושה חורפית, עימה וחושנית ממש כמו הבושם החדש. אידיאלי לימים גשמים וחורפיים כמו אלה הבאים עלינו לטובה.


EDT 50 מ"ל ב – 165 שקלים, להשיג בסניפי רשת BODY SHOP


שנה אזרחית חיננית וריחנית לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: