יום שני, 8 בספטמבר 2014

חדשים בחדר הרחצה

לפני שילדתי, פינוקי אמבטיה היו בגדר חובה. האמבטיה הייתה טקס של ממש ותמיד זה לקח לי הרבה זמן לצאת משם. היום כשיש לי ילד בחדר ליד, אני משתדלת לעשות את טקס האמבטיה קצר ולעניין אבל עדיין לא מוותרת על מוצרי חובה כמו מסיכה לשיער, פילינג גוף, קרם גוף, קרם לסימני מתיחה, קרמי פנים למיניהם וכו'.
בחודש האחרון קיבלתי המון מוצרים ייעודיים לחדר האמבטיה והם נתנו לי פוש גדול להמשיך לעשות את מה שאני כה אוהבת, למרות התקצרות הזמנים.
אז מה חדש אצלי בחדר האמבטיה?


שמפו ומסיכה לשיער מבית מותג השיער האמריקאי MARTIX

את מוצרי החברה הכרתי לפני מספר חודשים כאשר הם רק הגיעו לארץ והדבר ששבה את ליבי הוא הריח המעולה. המוצרים האיכותיים מפנקים את השיער ומעניקים לו המון לחות וברק. הסדרה החדשה – Biolage Hydrasource  מעניקה פתרון לכל בעיית שיער, באמצעות ההשראה מהטבע וטכנולוגית BioMatch העדכנית והמתקדמת. שילוב של צמח האלוורה בשמפו ובמרכך החדשים, מרכך את השיער וסופג את הלחות.



מחיר השמפו: 70 שקלים ל – 400 מ"ל, מחיר המסכה: 160 שקלים ל – 500 מ"ל.
את מוצרי MATRIX ניתן להשיג במספרות מורשות המותג ובייעוץ עם מעצב שיער. טלמסר מטריקס: 1-800-301-666


פינוק במהדורה חדשה

לרגל ראש השנה, השיקו ב"פינוק" סדרה חדשה במהדורה מוגבלת של שמפו, מרכך ותחליב רחצה בתוספת תמצית רימונים. למוצרים יש ניחוח נהדר שנשאר לאורך זמן על הגוף ועל השיער (ולא רק בחדר האמבטיה) והמוצרים מועשרים בסיליקון המעניק לשיער ברק, רכות וגמישות כאשר הנוסחה העשירה מחזירה לשיער את החיוניות.
אם תוסיפו לכל זה את העובדה ששמפו פינוק הוא השמפו הנמכר בישראל וטווח מחירי המוצרים עומד על 10-15 שקלים לבקבוקים בנפח 700 מ"ל, קיבלתם גם מוצר איכותי במחיר משתלם.



את מוצרי פינוק ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.


מינרל בודי סקראב שמן ומלח & קרם רב שימושי מבית Natural Sea Beauty

מוצרי ים המלח הם מוצרים שכל תייר שמבקר בארץ אוהב לרכוש. את המוצרים של המותג הספציפי אני מכירה שנים ארוכות, עוד מהתקופה שהייתי נוסעת לנפוש בים המלח עם ההורים שלי אחת לשלושה-ארבעה חודשים. זאת הייתה תקופה נפלאה שכללה בעיקר טיפולי גוף, פינוקים ורוגע ואם להיות כנה, אני מתגעגעת לימים ההם.
בכל אופן, המותג הותיק השיק את הסקראב לגוף שמכיל את כל הטוב שיש לים המלח להציע וכולל בתוכו קומפלקס של מינרלים, שמן שומשום ושמן שקדים מתוקים. השמנים מכילים בתוכם גרגרי מלח מיקרוסקופיים מים המלח וכל אלה מפנקים את העור ומותירים אותו נעים ורך למגע. אני משתמשת בפילינג לגוף פעמיים בשבוע, ומיד לאחר מכן משלימה את הטיפול עם קרם גוף.
במקרה הזה מדובר בקרם רב שימושי שפותח בטכנולוגיה חדשנית שנועדה לשמר את הלחות בעור ולהעניק לו מראה בריא. הקרם מתאים לכל סוגי העור והוא מועשר במיץ מצמח האלוורה ותמצית קמומיל שמרגיעים ומרעננים את העור.



מחיר מארז של שני המוצרים – 100 שקלים וניתן להשיג אותו בג'יימס ריצ'רדרסון דיוטי פרי, בחנויות תיירות ובסניפים נבחרים של סופר פארם.


סכין גילוח Venus&Olay מבית Gillette

למען האמת מדובר במוצר שהכרתי לפני קצת יותר משנה שעזב את חדר האמבטיה שלי לתקופה קצרה אבל חזר אליו לאחרונה ובגדול.
מדובר בסכין בעל ידית אחיזה סופר נוחה, אליו מתחבר ראש סכין משגע שפותח על ידי מותג הקוסמטיקה Olay. הראש מורכב מפסי לחות מובנים המספקים רכיבים המשפרים את העור ומועשרים בגליצרין, חמאת קוקום בוטנית ועוד.
הגילוח מאוד מהיר וקל בעזרת הסכין הזאת ובזכות פסי הלחות, אין כמעט גירוי בעור והגילוח אחיד ויעיל.
ברגע שפסי הלחות נגמרים, אני יודעת שזה הזמן להחליף את ראש הסכין. יאמר לזכות המוצר שלוקח לפסי הלחות זמן רב להגמר ולכן כבר קרה לי שהפסים עדיין לא נגמרו אבל ראש הסכין הרגיש לי כבר שחוק ולכן החלפתי אותו מבעוד מועד.



מארז הכולל סכין גילוח, עם מחסנית נוספת להחלפה עולה כ – 45 שקלים וניתן להשיג אותו בכל רשתות הפארמים.


קרם לחות של ניוטרוג'ינה

קרם הגוף הנפלא הזה – Fast Absorbing שמגיע בקופסא העגולה הלבנה הוא קרם קלאסי, רב שימושי שלא רק שהוא מתאים לכל סוגי העור אלא הוא גם אפשרי לשימוש על הפנים.
הספיגה שלו מהירה והעור נותר רווי לחות וללא תחושת שמנוניות ודביקות. הוא חודר ל – 10 השכבות העליונות של העור ומקנה לו הגנה, לחות וגמישות מירבית ל – 24 שעות. יש לו ניחוח מרענן של נקיון וסבון ו"בעת צרה" אני בהחלט משתמשת בו גם על עור הפנים כשמתחשק לי לקצר תהליכים באמבטיה.
אגב, ראוי לציין שהקרם גם זכה במוצר השנה לאחרונה, אז בכלל מגיע לו כבוד גדול. 



מחיר הקרם: 41 שקלים ל – 300 מ"ל.
ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. 



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

יום מהמם לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: