יום ראשון, 6 ביולי 2014

מדריך הדאודורנטים לקיץ החם

המבחר הוא גדול וכך גם הבלבול. לרגל תחילתו של החודש החם ביותר בשנה, אספתי עבורכם 4 דאודרנטים שאהבתי במיוחד. כל אחד מהם הצטיין בתחומו!

המשתלם ביותר
דאודורנט רול-און אלוורה מבית ד"ר פישר


אותו דאודורנט חזר למדפים ממש לאחרונה, בעקבות פניות רבות של צרכנים לחברת ד"ר פישר. זה בריח האלוורה שקיבלתי להתנסות, הוא אחד מתוך סדרת הדאודורנטים צמחי מרפא, המשלבת הגנה מקסימלית ל – 24 שעות, על טהרת צמחי המרפא. הדאודורנטים מעושרים בתמציות צמחי מרפא וויטמינים כמו: E ו – פרו ויטמין B5 עם מרכיבים מעשירי לחות להרגעת העור ובבישום עדין ומרענן.
כל התכשירים בסדרה נבדקו מחקרית ונמצאו כבעלי יעילות כפולה בהגנה מפני זיעה – גם הפחתת כמות הזיעה וגם מניעת ריח ל – 24 שעות.
ריחות נוספים בסדרה: קמומיל וחלב שקדים.
ולמה הוא נבחר כדאודורנט המשתלם ביותר? המחיר שלו חסר תקדים: 10 שקלים בלבד לכמות של 70 גרם (מחיר מבצע, לזמן מוגבל).

המיוחד ביותר
דאודורנט נושם SENSITIVE של קרליין


מעבדות קרליין פיתחו סדרת דאודורנטים חדשה עם נוסחה המרגיעה את העור בייחוד לאחר הסרת שיער. הסדרה החדשה נועדה להפחית אדמומיות, למנוע צריבה ולספק הגנה מלאה לאורך כל היום.
תמצאו בה את 3 הגרסאות המוכרות יותר: ספריי, רול און וסטיק, כאשר השניים הראשונים הם העדיפים עליי.
הדאודורנטים בסדרה מעניקים הגנה מלאה מפני זיעה ל – 24 שעות והם ללא אלכוהול ופארבנים.
ולמה הסדרה הזו נבחרה כמיוחדת ביותר? הפיתוח החדשני של ריסוס דאודרנט על עור מגורה כתוצאה מגילוח או שעווה הוא זה שחיכיתי שימציאו כל חיי. אז שאפו לקרליין!
מחיר: רול און/ספריי – 20 שקלים, סטיק – 24 שקלים.

הרגיש ביותר
דאודורנט לעור רגיש מבית סבוקלם


החברה הדרמו-קוסמטית המובילה בישראל, הוציאה לאחרונה את הדאודורנט החדש שלה המיועד גם לגברים וגם לנשים. אותו אחד מונע ריחות, נעים לעור ולא מגרה אותו. הוא אפקטיבי לתחושת רעננות לאורך כל היום, לא מכתים ומתאים במיוחד לעור רגיש. הדאודורנט של סבוקלם מונע התפתחות חיידקים ובקטריות הגורמים להיווצרות ריח הזיעה ומסייע במניעת הזעת יתר תוך ספיגה מהירה בעור.
הוא מבוסס על נוסחה ייחודית המשלבת מינרלים אנטיספטיים מים המלח ואלוורה להרגעת העור.
ולמה הוא נבחר כדאודורנט הרגיש ביותר? מדובר במוצר שיוצר תחת ידיה של חברה דרמו-קוסמטית שאת מוצריה אני אוהבת כבר הרבה שנים. גם בעלי צרכן קבוע של כמה מהמוצרים שלה ובאופן כללי, מדובר בדאודורנט העדין ביותר מבין כל אלה שניסיתי.
מחיר: 50 שקלים ל – 70 מ"ל.

הטוב ביותר
ליידי ספיד סטיק Fresh & Essence בריח אבטיח


השארתי אותו לסוף כי מבחינתי הוא הדאודורנט המנצח מבין כל אלה שניסיתי לאחרונה.  
בסדרה החדשה של ליידי ספיד סטיק תמצאו דאודורנט ספריי וסטיק בריחות מעולים כמו: אבטיח, דובדבן ופטל (שמורגשים ללא ספק! יאממי...) ומעניקים הגנה מלאה ל – 48 שעות. בגלל שאני משתמשת בדאודורנטים לפחות פעמיים ביום, לא ניסיתי להשאיר אותו עליי 48 שעות, אבל את פרק הזמן החם משעות הבוקר עד שעות הערב, הוא שרד בהחלט ועשה עבודה נהדרת.
שתי הגרסאות, גם זו של הסטיק וגם זו של הספריי הן ללא אלכוהול, לא דביקה, אינה משאירה כתמים על העור, ומותירה אותו יבש ורענן.
ולמה הוא נבחר כדאודורנט המושלם? שילוב של אפקטיביות ויעילות מול ניחוח ומחיר – לגרסת הספריי – 25 שקלים ולגרסת הסטיק – 30 שקלים.  

ומה הדאודורנט שלכם לקיץ 2014?
שתפו אותי בכפתור התגובות כאן למטה.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבוע טוב לכולם,
שרונה.

אין תגובות: