יום ראשון, 13 ביולי 2014

אחד לו ואחד לי – בשמים במהדורה מוגבלת לקיץ

קוראי הנאמנים ודאי יודעים שאני אוהבת מידי פעם להראות לכם במה אני והוא התחדשנו, כל אחד בנפרד.
הקיץ פינקנו עצמנו בבשמים חדשים במהדורות מוגבלות שיצאו לרגל העונה החמה, והם כמובן מקשטים לנו בגאווה את מדף הבשמים ההולך ותופח.


בשבילו

בית היוקרה מון בלאן השיק הקיץ מהדורה חדשה לרב המכר שלו – LEGEND. לאחר שהבושם בגרסא הקלאסית הגיע לפסגת הבשמים הנמכרים בישראל, הושקה הגרסא המחודשת והקיצית לבושם – MONT BLANC LEGEND – Summer 2014 Special Edition בגרסת ה –או דה טואלט.   
הוא מורכב מתווים עליונים של נענע ממרוקו וליים מתוק מפרו שיצרו את החידוש המרענן. תחושה זו מתפשטת אל לב ליבו של הניחוח בזכות סדרות התווים הארומטיים: רמזים צמחיים ומימיים של עלה סגול, חמיצות פירות של תפוח, רגישות חריפה של הל המנוגדים בעיקר לניחוח העציי החושני החותם את הניחוח של הבושם האגדי בתו הסופי.
עיצוב הבקבוק בגרסא הקיצית מתכתב ישירות עם האלמנטים של הבושם המקורי, בגווני כחול יחד עם הטבעת סימן ההיכר הקלאסי של המותג – הכוכב.
הניחוח גברי, תוסס ומפתיע, והוא עמיד ומשתלב היטב בעור בתקופה חמה זו של השנה.



MONT BLANC LEGEND – Summer 2014 Special Edition 100 מ"ל – 249 שקלים במקום 416 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן ברחבי הארץ.


בשבילי

מעצב העל האיטלקי והאהוב ג'ורג'יו ארמני השיק הקיץ את הבושם הידוע שלו - ACQUA di GIOIA במהדורת קיץ מרעננת בגרסת ה-או דה טואלט.
הוא מורכב מתווים עליונים של לימון פיקנטי וניצן של דומדמנית שחורה, הנקטפים בפריחתם הראשונה באביב, מתמזגים עם אקורד של אגס פריך ועלי סיגלית. תווי הלב מורכבים מצמד של ניגודים עדינים של עלי כותרת של אדמונית עם פרחי יסמין. תווי הבסיס שלו הם ארז וקשמירן הממותקים קלות על ידי רמיזה מעודנת של סוכר חום עבור קסם ממכר.
בקבוק הבושם מזכיר את הטבע המשתנה תדיר: חול שהופך לזכוכית, אבנים שנשחקות ומלוטשות על ידי הים עד שקיפות רכה וכל זה בעטיפה רכה בצבע אקווה מושלם.
הניחוח הרך מתמזג בשלמות עם מזג האויר החמים ומהווה משב רוח קריר ורענן של ריח עדין ויוקרתי מבית היוצר של ארמני.



ACQUA di GIOIA 50 מ"ל – 411 שקלים, להשיג בנקודות המכירה של ארמני ברשת סופר פארם, המשביר החדש לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות הנבחרות.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


ומה הבושם שלכם בקיץ הנוכחי?
שתפו אותי בכפתור התגובות, ועד אז שיהיה לכולנו שבוע שקט ורגוע.
שרונה.

אין תגובות: