יום שבת, 12 ביולי 2014

מברשת הפנים ששינתה לי את הרגלי הנקיון

כשקיבלתי לידי את מברשת ניקוי העור החדשה של קליניק חשבתי לעצמי שזה יהיה עוד מוצר חשמלי שבסופו של דבר אדחוף לארון ולא אשתמש בו יותר מפעם אחת.
אבל נראה שהפעם טעיתי, ובגדול.
המברשת החדשה שפותחה בשיתוף עם רופאי עור ומהנדסים שוויצרים, היא מוצר ניקוי הפנים החדשני והטוב ביותר שתמצאו על המדפים.
היא עובדת בשיטה של גלי אולטרסאונד שגורמים לכל הלכלוך שהצטבר בנקבוביות לצוף מעל פני העור מבלי לפגוע במרקם העור ולכן היא תתאים לבעלות כל סוגי העור (למעט מי שיש לה אקנה חמור) ולכל הגילאים.
ראש מברשת הניקוי מורכב מסיבים קצרים וקשים המאפשרים ניקוי עמוק של הנקבוביות, בשילוב עם סיבים לבנים רכים המיועדים לאזור הלחיים. ראש המברשת מוטה מעט וזה כדי שיהיה אפשר להגיע איתה בקלות לקו השיער, לאזור ה – T. החלק הכי כייפי הוא שהמכשיר כולו עמיד במים ככה שאפשר להכנס איתו למקלחת בכיף.
את ראש המברשת רצוי להחליף אחת לשלושה חודשים, וניתן לרכוש אותו במחיר של 99 שקלים בנקודות המכירה שמוכרות את המכשיר עצמו.



ובתכל'ס, איך מנקים איתה את הפנים?
אחרי שהטענו את המברשת במטען הייעודי לה (שכלול במארז עצמו כמובן), שולפים את המכשיר מתוך המטען, מניחים על ראש המברשת שתי לחיצות מסבון הפנים הנוזלי של קליניק (זה יעבוד לכם גם עם סבונים נוזליים של חברות אחרות, אבל אני באופן אישי אוהבת את זה של קליניק), ולוחצים על כפתור ההפעלה האפור במכשיר.
המברשת תרטוט 30 שניות בדיוק, שזה הזמן המתאים והנכון לניקוי כל הפנים. אחרי 2-3 שימושים איתה, תתרגלו לתחושת הרטט ביד ובפנים וזה אפילו ירגיש לכם נעים ומדגדג.
התוצאות שתראו במיידי: העור יראה מבריק יותר ובמגע יד עליו תחושו כאילו זה עתה סיימתם להשתמש בסבון פילינג לשימוש יומי.
התוצאות שתראו בטווח הארוך לאחר שימוש של מספר שבועות במברשת: עור קורן יותר, צח יותר ובעל יכולת לספוג את תכשירי הלחות ביעילות גבוהה ביותר.



לרגל השקת המברשת, על כל רכישה של המכשיר תקבלו במתנה* את הסבון הנוזלי והמעולה של קליניק בגודל 150 מ"ל. כבר שנים שאני משתמשת בו לסירוגין ומוצאת את עצמי חוזרת אליו בכל פעם מחדש. הוא בין הסבונים היחידים שמשאירים את הפנים נקיות באמת וללא שאריות לכלוך ואיפור.
מספיקות שתי "נקודות" קטנות מהסבון על המברשת כדי שפעולת הניקוי תעשה כמו שצריך ותותיר את העור באותה תחושת רעננות וניקיון עליה סיפרתי כאן למעלה. 




המברשת עולה 699 שקלים וראש מברשת חלופי עולה כאמור 99 שקלים וניתן להשיג אותה רק בסניפי סופר פארם.

*המבצע עד ה - 15.8 או עד גמר המלאי.



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

תתחדשו ותהנו!
שרונה.

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני משתמשת במצרי הטיפוח של קליניק ומאוד מרוצה מהאיכות, למרות שהמחירים אינם זולים. אבל הפעם הם לדעתי הגזימו בענק-699 ש"ח למברשת!!!! אני מעדיפה לקנות סבון פילינג איכותי, ולקבל את אותה התוצאה במחיר הרבה יותר זול. ההמצאה היא טובה, אבל לא נגישה בגלל היוקר.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - את בהחלט צודקת, מדובר במחיר לא זול בכלל ואני מניחה שהוא עוד עשוי לרדת בהמשך (מבצעים וכדומה).
גם בחו"ל הוא עולה כמעט אותו הדבר (למען האמת, טיפה פחות) אבל תחשבי מצד שני שמכונת גילוח טובה לגבר גם עולה משהו בסגנון. מכשירים חשמליים זה לא דבר זול...

Unknown אמר/ה...

אני סקרנית אם יצא לך להשוות את המברשת הזאת למברשת של Olay או ל- Clarisonic?

תודה :-)
אחלה פוסט! ובתור אחת ששוקלת כבר תקופה לרכוש אחת מהן אולי עכשיו אני אקנה את קליניק.