יום שלישי, 1 ביולי 2014

ביוטי סיטי טוקיו 2014

אירועי הביוטי סיטי נפתחו אמש בגני התערוכה בתל אביב.
כפי שסיפרתי לכם כאן בבלוג, הביוטי סיטי נערך השנה באווירת טוקיו הסואנת והמסקרנת, עם שלל השראות יפניות ולהקת בנות אחת מקורית שהגיעה ארצה הישר מיפן הרחוקה.



את הערב פתחתי בדוכן של קלרינס, שם נערכה פרזנטציה קצרה (עליה אספר לכם בפוסט נפרד) ובמהלכה נחשפתי למוצרים החדשים של החברה.
בסוד אגלה לכם בינתיים, שמהדוכן של קלרינס יצאתי עם שלל גדול מאוד.



עוד דוכנים מעניינים שביקרתי בהם הם אלה של רבלון שמעניקים מתנות על כל רכישה (ומעל 99 שקלים ינתן מסיר איפור במתנה), ומבצע הדגל: מי שקונה 129 שקלים תוכל לרכוש את שפתון ג'אסט ביטן ב - 19 שקלים בלבד. לקינוח הרוכשות יקבלו אפילו תמונת מגנט מגניבה.



הדוכן של סופט טאץ' שם מחכה לכן מעצב הגבות המפורסם "טייגר" יחד עם הצוות שלו והם מעניקים עיצוב גבות על כל רכישה מעל 99 שקלים או רכישת הפינצה החדשה שלהם (גם עליה תקראו בהמשך).



למעלה מ – 50 מותגי קוסמטיקה כמו: שיסיידו, בורז'ואה, קליניק, לנקום, פלמוליב, איסימיאקי, ועוד, משתתפים ב"ביוטי סיטי" עם מבחר גדול של מבצעים ומתנות ואין ספק שאם אתן צריכות לחדש את מלאי מוצרי הקוסמטיקה, האיפור והבישום שלכן, זה בדיוק המקום להגיע אליו.



בהמשך הערב נערכה תצוגת אופנה במראה הרג'וקו אותה הציגו שלל סלבריטאיות כמו: סיוון קליין, נטלי דדון, אנה ארונוב ועוד.



לאחר שאלה ירדו מהבמה, עלתה להקת מיומנה הנפלאה למספר קטעי ריקוד מהפנטים:



לסיום, הוצגו 21 דגמי קימונו אותם עיצבו מעצבים ישראליים מובילים כמו: שי שלום, ששון קדם, לי גרבנאו, מיכל גרין ועוד.



מתחם ביתן 1 בגני התערוכה מעולם לא נראה טוב יותר ויש לכן עד יום שישי להגיע לשם כדי להנות מכל הטוב הזה שיש לסופר פארם להציע לכן.

בילוי מהנה!
שרונה.

אין תגובות: