יום רביעי, 5 בפברואר 2014

מותג התכשיטים שמשתדרג משנה לשנה

כבר שנה שניה שזה קורה לי! אני צריכה לאסוף את הלסת שלי מהרצפה על יד הדוכן של מגנוליה בקניון רמת אביב. בשבוע שעבר, כשהגעתי לשם כדי לצפות בקולקציה החדשה של המותג, נפל לי האסימון - מגנוליה של היום זה לא המגנוליה של פעם. 
אם נניח בצד את העובדה שבכל חודש מגיעים לדוכנים כ - 500 דגמים חדשים ל - 160 הסניפים ברחבי הארץ ובעולם (רובם באירופה אבל תמצאו אותם גם בקנדה ובאוסטרליה) אז יש הרבה יותר ממה להתפעל כשמגיעים לעיצובים. 
שתי הקולקציות האקסקלוסיביות והחדשות מסדרת אבני הזרקוניה ומסדרת חוטי המשי הצליחו לגרום לי לחפש בקדחתנות אחר מספר פריטים מהקולקציה בכמה וכמה דוכני מגנוליה ברחבי הארץ. בימים האחרונים, בכל פעם שאני עוברת על יד דוכן שלהם, העיניים שלי תרות אחרי מספר טבעות ושרשראות שאני מאוד רוצה לקנות. 
ומה כל כך מיוחד בקולקציות?
קולקצית חוטי המשי עשויה מחוטי משי דקיקים בשילוב תליונים בציפוי זהב והם יהלמו כל שמלת ערב שחורה או אפילו סתם טי שרט לבנה ופשוטה. קולקצית אבני הזרקוניה הצבעונית מתוחכמת מעט יותר שכן כל תכשיט בקולקציה נראה כל כך מושלם שקשה להאמין שלא מדובר ב"דבר האמיתי". גם כאן התכשיטים מצופים זהב (הרשת נותנת אחריות של שנה על כל הציפויים) והמחירים נעים בין 149 שקלים ל - 708 שקלים. 


קולקצית אבני הזרקוניה הצבעונית


קולקצית חוטי המשי



ההמלצה החמה שלי: טבעות החותם מצופות זהב צהוב מתוך הקולקציה החדשה.

תתחדשו!
שרונה.

2 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

מזמן לא ביקרתי בדוכנים שלהם ופעם מאוד אהבתי את התכשיטים, שמחה לראות קולקצייה נחמדה נוספת.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Blonde Bleach - זה נכון, הרשת עוברת סוג של מהפך לדעתי. אגב, הסניף שלהם ברמת אביב הכי שווה ויש שם את הפריטים הכי יפים (משהו שגיליתי בשבוע האחרון) ככה שאם את קופצת לראות, נסי קודם את הסניף הזה.